Já na motorce jezdím a to na Yamaze R1. A přiznám se, nechápu to. Pro běžné ježdění na silnici nemá smysl měnit výfuk. Nějaký laděný Akrapovič nebo LeoVince přidá možná pár koní, ale u takových výkonů jako mají tyto motorky to je naprosto zbytečné. Jestli mám 176 koní nebo 188 koní je jedno. Takový extrém na normální silnici nikdo nejede. Pokud jede, pak lze s úspěchem mluvit spíš o minulém čase. Jel. Je to tedy spíš otázka jakéhosi fandovství, či prestiže, kdy jsem ochoten připlatit si za něco extra. Pravděpodobně každý člověk dělá něco nebo kupuje si něco, co jiný považuje za naprostou zbytečnost.
Jak píše Bred, jiný výfuk potřebuje jiné nastavení spalovacího procesu, což už skoro nikdo z těch, co mají vyměněné výfuky neudělal. Takže to řve, ale jede to spíš hůř.
Ale z doby, kdy jsem jezdil na Fichtlu (Jawa 21) si dobře pamatuji, že jsme to vykuchali, aby to alespoň řvalo, když už to *** jelo.