+1 bodů
1.8k zobrazení
v kategorii Dům a byt Sůwa Pokročilý (1.1k bodů)

Už druhá zkušenost a opět špatná. V neděli mne napadlo, že vyřeším problém mytí oken nikoliv zjednáním odborníka, ale budou stačit hliníkové schůdky místo děsných prastarých štaflí. Našla jsem slušné v brněnském e-shopu, objednávku jsem okamžitě odeslala a další už bylo na dopravci. Avízo SMS došlo dnes v 9:45 - "dnes vám doručujeme" bez upřesnění času. Chlápek dorazil v 11:45, naštěstí jsem stihla doběhnout do bankomatu, protože jsem správně usoudila, že platební terminály jsou pro ně věc neznámá. Máte nějakou lepší zkušenost? :)

Prosím, přihlaště se nebo registrujte se pro vložení reakce k tématu.

7 reakce

+1 bodů
mowla Domácí (2.9k bodů)

S TopTrans ne...
Pokud už vůbec (preferuju osobní převzetí), pak používám PPL - zatím asi 5x, bez problému oznamují čas dodání s přesností na cca 15 minut - a zatím vždycky řidič volal (nepoužil SMS), takže v jednom případě jsem si s ním domluvil, že zásilky bude doručovat v jiném pořadí a tedy ke mně dorazí o cca hodinu později.
Jak píšu - prozatím mám s PPL jen dobré zkušenosti, lokalita Praha.

Sůwa Pokročilý (1.1k bodů)

Taky mám s PPL jen dobré zkušenosti, DPD je o něco horší, ale bohužel nepřevážejí objemné zásilky a ty má dodávající e-shop většinou. Na to zřejmě spoléhá, ale doufám, že ho brzy nějaká konkurence převálcuje :(



+1 bodů

Služby Toptrans-u nevyužívám, ta je na přepravu objemných a těžkých zásilek, ale plně využívám PPL-ky, se kterou jsem velice spokojen. Řidič, který rozváží po našem regionu, zašle SMS ze zprávou, že bude přibližně namístě v tu a tu hodinu a pokud mne nezastihne, zanechá zásilku vedle v obchodě, se kterým jsem domluven s převzetím i platbou. (y)
A co se týká platbou terminálem, jeho možnosti jsou upřesněny v objednávce daného eshopu.

+1 bodů
Mc Merkurion Registrovaný (409 bodů)

já používám místo štaflí staré bedny od piva,naskládám si je pěkně na sebe,podle toho jak potřebuju vysoko (ty schůdky mám,ale na nich se blbě pije pivo a kvůli kažkému loku slízat,to bych nic neudělal) >>> a tím jsem se vyvaroval špatné zkušenosti s Toptransem,jelikož jsem ho nepotřeboval...!zadejte popis obrázku zde

Sůwa Pokročilý (1.1k bodů)

Mám strop 3,2 m, kolik by to bylo bedniček od piva? :D

mowla Domácí (2.9k bodů)

:D
Po patnáctém pivu spolehlivě padám i z lešení - tady bych se musel dóbře ukotvit ke stropu...
:D

mowla, ty nepoužíváš lufthák? :o

Mc Merkurion Registrovaný (409 bodů)

já 2,7m a bedýnek mám celkem 20ks...čtyři na sebe a ostaní použiješ jako pohodlný schody,jinak pak už jen stůl a židle,ale kdo by se s nima tahal...

mowla Domácí (2.9k bodů)

Barbakane - když jsem jej použil naposledy, spadl jsem ze střechy.
Nějak se mi lano sesmeklo z komína a zavěsilo se právě na "lufthák"...
:D

Mc Merkurion Registrovaný (409 bodů)

když to dobře postavíš,není nad takto variabilní lešení (a pít se u toho musí,kdo by na to lezl střízlivej)...1

mowla Domácí (2.9k bodů)

McMerkurion - jenom to vidím, jímá mne úzkost...
:D

Sůwo, mě taky, tolik prázdných přepravek a po (beer) ani stopa. (headbang)

Mc Merkurion Registrovaný (409 bodů)

vono se to nezdá,ale ty bedny jsou bytelný a nosnost maj taky velkou (plná s pivem váží 20kg a na sebe se jich dávalo i deset,takže ta spodní nesla skorem 2q...

mowla Domácí (2.9k bodů)

Barbakane - no právě - a ještě jsou ty přepravky ´hlavou dolů´ - cokoli by se vysypalo...
:D

Mc Merkurion Registrovaný (409 bodů)

pivo patří do sklepa...

0 bodů
Z přepravních společností, které mi kdy něco vezly, nejhorší zkušenost. Od rána jim volám (je poledne). Dotaz si přehazují a nemluví pravdu. Ráno mi řekli jméno řidiče, který mi to veze, mám mu zavolat v kolik přijede. Zavolal jsem. Teprve jel do firmy a ještě nevěděl co na něj čeká. Teď jsem ho zkontaktoval znovu. Mou zakázku nemá, protože se mu do auta nevešla. Volal jsem znovu dispečerům. Prý přehled o velikosti zásilek nemají (moje je u nich už od včerejška) a tak je přidělují řidičům bez ohledu na to, co skutečně mohou vézt. Kdo a kdy mi zakázku doveze nevědí. Prý co bych chtěl za 5 minut.
0 bodů
Rovozové středisko Praha – řidič Kučera

Story:

Středa – prodejce objednal dopravu na pátek 16:00 – 20:00

Pátek – 19:15 volá řidič, že venku je už tma a že nám s čistým svědomím nemůže předat zásilku, neb bychom ji ( v té tmě) nemohli řádně zkontrolovat.

Trváme na doručení, protože v našem paneláku funguje světlo a s kontrolou zásilky by neměl být problém.

Řidič kontruje prohlášením, že stejně teprve jede do skladu a že zásilku teprve bude hledat. To už tuším, že bude problém. Pak prohlásí, že se určitě ozve.

Neozval se.

Ještě ten den kolem 21:00 zasílám na jejich dispečink info, že doručení nedopadlo a kdy nám tedy zásilku doručí.

Žádná odpověď.

Sobota – v 7:30 zasílám  sms řidiči, kdy máme čekat zásilku.

Bez odpovědi. Telefon, je buď obsazený, nebo ho nezvedá.

10:00 volá řidiči manželka (její číslo nezná). Řidič evidentně překvapen – koktá něco o tom, že neví zda má naši zásilku na autě a že se ozve do 15 minut.

Neozval se.

Ve 13:30 volá řidiči manželka – dozví se, že na ni myslí ale, že se nemůže dovolat na dispečink (toto jediné mu věřím – já také ne) , ale jakmile se vrátí do skladu, tak se ozve.

Neozval se.

V 16 hodin volá řidiči manželka (ta má ale stěstí – jí to zvedne pokaždé)  – řidič už je evidentně v teple domova,  manželka se dozví, že on je jenom řidič (spíš ještě méně) a co mu dispečink naloží to veze. Číslo na dispečink odmítne sdělit.

Neděle – všichni si užívají zaslouženého volna – žádná sms, žádná odpověď na naše již polozoufalé maily

Pondělí – Hurá! Dispečink nám emailem sdělil, že dodávka bude uskutečněna odpoledne po 16:00 ( a ty si to zákazníku zařiď, jak umíš)

11:14 – Řidič mi volá, že mi přivezl zásilku. Když mu sdělím, že jsem v zaměstnání, má z toho očividně škodolibou radost, protože on mi to přeci dovezl a já na něj nečekám doma. To , že měl přijet až po 16 hodině už ani nenamítnu.

Konec story.

Teď tu může zase nějaký řidič začít slzet, jak to mají těžké. Mají to těžké to uznávám , a proto to nemůže dělat každý. Velice si vážím práce šoférů, kteří to umějí. Ten náš mezi ně ale nepatří. Naštěstí jsem odchován socialismem, takže mne to nepoložilo, dříve to bylo normání.

A nakonec všechno dobře dopadlo.

Zboží jsme si objednali jinde. Od objednávky po převzetí zboží uběhlo cca 13 hodin ( a protože to bylo přes noc cca 8 hodin z toho jsme prospali J)

Copak za socíku byl Toptrans, PPL a další podobní dopravci? Byla jen pošta a těžké a rozměrné zásilky byly zasílané železnicí.surprise

0 bodů
Bohužel mi nikdo neoznámil že je plachta vyrobená, že je předaná dopravci.
Dopravce neoznámil převzetí zásilky a termín doručení tak jak je běžné u přepravních firem.
První kontakt s přepravcem v pátek 23.6. v 11hod. byla jeho sms kde rovnou oznamuje případné doručení téhož dne.
Po telefonické dohodě s dotyčným šoférem bylo jasné že to domů do 15hodin nestihnu. Byla mi nabídnuta možnost přepravy na jiný den i na jiné místo.
Šofér měl na doručenku napsat přeprava zrušena po telefonické dohodě a přes email na pobočku Benešov jsem měl určit nový termín a místo.
Tak bylo ze šoférem dohodnuto a já tak učinil.
K mému překvapení v Pondělí 26.6. volá zástupkyně přepravní firmy kam mají doručit balíček a kdo bude přepravu hradit.

  Přepravní firma ještě nedovezla zásilku na místo určení, dokonce ani nebyla v blízkosti doručovací adresy a už požaduje zaplatit další cestu!!!  No a v roce 2017 ještě nezná platební terminály.
Promiňte, ale takto se chová jedině Toptrans a to je dnes firma co mě nezajímá.


Související témata

0 bodů
1 reakce 165 zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 221 zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 157 zobrazení
20.10.2014 v kategorii Dům a byt
0 bodů
1 reakce 436 zobrazení
0 bodů
1 reakce 285 zobrazení
0 bodů
1 reakce 118 zobrazení
0 bodů
1 reakce 187 zobrazení
0 bodů
4 odpovědí 498 zobrazení
0 bodů
6 odpovědí 1.2k zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 203 zobrazení
...