+2 bodů
355 zobrazení
v kategorii Diskuze
Nebo po zaplacení zkontrolujete účtenku? U nás by měl 1 cenu za klamání zákazníků Interspar. U zboží v regálech je napsaná nějaká cena, ale na kase je účtováno dráž. Někdy je to o pár korun, jindy o větší částky, ale stává se mi to skoro při každém nákupu a to hlavně když se blíží svátky a lidé víc nakupují. Já to vždy hned reklamuji. Ne že by mi tolik šlo o pár kaček, ale z principu. Buď mi rozdíl v ceně vrátí, nebo se začnou vymlouvat že jsem se špatně podívala a dělají ze mě blbce. V takovém případě řeknu že to nechci a nechám si vrátit celou částku.

Prosím, přihlaště se nebo registrujte se pro vložení reakce k tématu.

4 reakce

0 bodů

označeno jako nejlepší reakce
 
Nejlepší reakce

Interspar už ale není...
jinak souhlasím, byl to nejodpornější hypermarket ze všech, po všech stránkách
personál tam snad najímali z poštovních úřednic, který i z pošty vyrazili, že byly nepříjemný na zákazníky

Ano Interspar je vlastně Albert, ale u nás se nic nezměnilo. Nápisy zůstaly i personál je stejný, dokonce i stejné zboží. Jenom to zboží podražilo a šidí lidi snad ještě víc :)

xili Registrovaný (46 bodů)

Souhlas - Albert patří pod Ahold, za r. 2013 měl 2. nejdražší ceny a platil nejvyšší pokuty od ČOI (hned za Tesco).
Ne nadarmo má marketing německých potravinových řetězců Česko za region, kde se preferuje cena před kvalitou, kde se dá udat i zboží, které by si na německé pulty ani netroufli dát.
Přitom v SRN mají omezení, marže max. 15%, min. 40% povinně z tuzemského trhu a nové markety výhradně na periferiích, nesmí do centra.
Sám platím kartou (vlivem zaokrouhlování na celé koruny při platbách cash, lze výrazně ušetřit) a po mnohých zkušenostech dnes už zásadně kontroluji účtenky a pravidelně reklamuji rozdíly na regále a u kasy. Zajímavé je, že za 15 let byly rozdíly VŽDY v neprospěch zákazníků.

Rady ekonomů:
Vždy kontrolujte účtenku. Zvláště pak, pokud se jedná o podezřele zlevněné zboží. Velké obchodní řetězce dávají rády cenovky, které neodpovídají čárovému kódu a vy v dobré víře, že je zboží zlevněné, pak doma zjistíte, že jste koupili zboží za plnou cenu a třeba i začali používat.
Pokud něco takového zjistíte, pak okamžitě jděte do obchodu a požadujte nápravu. Budete jeden z mnoha zákazníků, který se nenapálil.
Extra zlevněné zboží nemusí být zlevněné. Některé obchody předstírají, že obchod krachuje a dají likvidační slevy. Ovšem tyto likvidační slevy jsou úplně stejné ceny, jako běžné. Rozdíl je jen v přeškrtnuté částce, která je mnohdy doslova vycucaná z prstu, takže se o žádnou slevu nejedná.
Vždy kontrolujte malé nápisy u výrobku a nedívejte se jen na ty velké se slůvkem Sleva. Na hromadě zlevněného zboží může být i zboží, které je za plnou cenu. Jen jste si toho nevšimli.
Dávejte si také pozor na velikost balení. Oříšky stejné značky mohou mít jinou cenu. Například je zlevněné jen balení 10 g, a ne 35 g!

triky
marže
sýry
zneužití síly
poplatky



0 bodů

Znovu zobrazeno

Tak toto se mi opravdu nestava ....:D spise mne irituje ..ze mi vraceji i ty drobne ..centy ...(headbang) ikdyz tam maji kasicku na charitu ...:D a vi se je tam porad hazim ...:D

No jo u vás se žije jinak :) Máš krásný avatárek :)

ellcupakabra Registrovaný (970 bodů)

no testovaci profil ...8-)

☢ ☠ ☣ ☠ ☣ ☠ ☣ ☠ ☢
0 bodů
Johanka Registrovaný (119 bodů)

V.marketech platím kontaktní kreditkou a nijak zvlášť to nekontroluji. Tedy téměř skoro vůbec. Většinou naivně lidem věřím. :)

Já platím bezkontaktní, ale účtenku si prohlížím. Právě na těch kteří vidí cenu u zboží a mají radost že je levné nejvíc vydělají. Účtenky už si pak prohlíží málokdo, někdo si je ani nebere.
Jsem taky obchodnice, tehle přístup mě ale hodně štve. :)

Johanka Registrovaný (119 bodů)

HA! Tak jsem se do toho zamotala, že se mi plete kontakt s bezkontaktem. Měla jsem na mysli kartu "přilož a jdi", K těm "obchodnicím", nejsem hádavá a než se s někým handrkovat o pár drobných, tak si raději účtenky neberu vůbec a nic nebádám. Věřím, že polovina těch pokladních je poctivá a když se spletou, tak se opravdu spletou. :)

+2

Tak to není, pokladní cenu neovlivní a ani u ní nemůžeš nic reklamovat. Ona sjede čárový kód a jakou cenu k němu šéf dal a má jí na kase nemůže ovlivnit. Když je cena jiná než na ceduli u zboží, musíš reklamovat na informacích. Obchodník je totiž povinen prodat za cenu která je u zboží a to i v případě že se zmýlil. Právě takle se nejvíc lidí okrade. Dostanou leták s výhodnými nabídkami a v obchodě jim to naúčtují dráž. Já taky nejsem nějaká držgreštle a nerada se někde handrkuji, ale takle lacino se nechat napálit, to se mi nelíbí, to se teda nedám :D

Johanka Registrovaný (119 bodů)

Nebudu konkrétní, ale mám kamarádku, která pracovala v jednom hymermarketu. Ne sice přímo u pokladny, ale byla součástí širšího týmu. Pokladní měly od svého vedoucího přímo "doporučeno" některé položky markovat dvakrát. Odůvodňoval to tím, že mají značné ztráty z rozkradeného zboží. :)

+2

To ale určitě není naše chyba, tak proč platit za zloděje? :D

+1

Johanka, oni vtedy hovoria "zatriasla sa mi ruka", priamo som takto nachytala "trasľavého" pokladníka

Johanka Registrovaný (119 bodů)

Asi teď budu opatrnější a víc důsledná. Diky holky. :)

0 bodů

Pri nákupe počítam, čo znamená, že k pokladni prídem pripravená a už si môžem pripraviť peniaze. Aspoň nezdržujem ako ľudia, ktorí začnú peňaženku vyťahovať až po uložení nákupu do tašky a potom sa divia, že nemajú dosť peňazí. Všimnite si pri pokladni tie vystáte jamky, čo ľudia podupávajú kým sa dostanú na rad...
rozdiel v cene mi musí obchodník zdokladovať.



Související témata

+1 bodů
1 reakce 166 zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 204 zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 146 zobrazení
+1 bodů
3 odpovědí 264 zobrazení
0 bodů
7 odpovědí 680 zobrazení
0 bodů
1 reakce 241 zobrazení
0 bodů
1 reakce 316 zobrazení
0 bodů
1 reakce 310 zobrazení
9.9.2017 v kategorii Diskuze anonym
0 bodů
1 reakce 231 zobrazení
...