Nevím, co znovu řešíte, když přesně před 4 týdny (při minulé zkoušce), byly jasné a srozumitelné odkazy:
totéž téma
Jsou pouze 3 základní tóny sirén - tóny
co dělat při poplachu
(Tentýž tazatel s tímtéž tématem?)
viz odkaz (vložen 6.11.) "Když zazní siréna", pro méně gramotné znovu detailní citace:
4) Zapneme rozhlasový a televizní přijímač a řídíme se dalšími pokyny, které obdržíme prostřednictvím rozhlasového a televizního vysílání nebo prostřednictvím megafonů na vozech hasičů a policie.
5) Důležitou zásadou je nikam netelefonovat. V kritické situaci je celá infrastruktura přetížena a je důležitější umožnit spojení pro záchranné organizace. Velmi nezodpovědné je volat dětem do školy a chtít, aby se rychle přišly schovat domů. Zaměstnanci škol mají své postupy a vědí, jak se zachovat. Svým jednáním bychom děti vystavovali zbytečnému riziku.
6) Neměli bychom zapomínat ani na starší nebo zdravotně postižené sousedy. Především neslyšící jsou odkázáni pouze na naši pomoc, protože se nemusí o nebezpečí vůbec dozvědět.
7) Připravíme se na možnost vyhlášení evakuace.
(Zdroj: www.varujemevas.cz).
(Naši moudří předkové jen znovu potvrzují pravdivost úsloví: "Pro pravdu se lidé zlobí" - plané bodíky na tom nemohou nic změnit.)
Ano, vím jak postupovat. Stejně jako Johanka jsme absolvovali pravidelná povinná školení (a každý stavař přece ví, že součástí všech PD a technické zprávy je požárně technické řešení a před kolaudaci se instalují požární směrnice, plány únikových cest a další. V mé profesi se např. dle současných předpisů osazovala v trase únikových cest požárně odolná dvířka všech rozváděčů).
P.S. Když dojdou argumenty nezbývá, než se snížit k osobním výpadům, asi si někdo plete význam pojmu "uživatelský profil", jenž je jediný a trvalý.
(Mnozí "hosté" u otázek si říkají libovolně a přitom je píší z téže IP).