Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jaké právo mám v případě, že jsem si včera objednal mobilní telefon v eshopu okay.cz, na mail mi přišlo potvrzení o objednávce. Dnes mi však napsali omluvný mail, kde píšou, že šlo o chybu, že mi objednávku stornují. Viz:
"Vaše objednávka obsahovala zboží, u kterého byly uvedeny chybné údaje a z tohoto důvodu, s odkazem na platné ustanovení článku 2.9 „Obchodních podmínek - Eshop“ nejsme bohužel schopni tuto objednávku realizovat / dodat. V souladu s uvedeným zněním „Obchodních podmínek – Eshop“, které byly uzavřením objednávky odsouhlaseny, je Vaše objednávka tímto považována za zrušenou."
Jedná se o mobil Huawei G7 nakoupený za 3799,-, což jsem našel na heuréce jako slevu cca - 35%.
Toto jednání se mi samozřejmě nelíbí a dožaduji se dodání zakoupeného produktu. Prosím o radu.
Díky.