Dnešní konkurenční prostředí je neúprosné. Nestačí jen nabízet skvělé výrobky a služby, musíte mít dokonale zvládnutý i marketing. Jak přilákat nové zákazníky? Máme pro vás 4 užitečné tipy.
Když se zaměříte na komunikaci se svými klienty a požádáte je o to, aby vyplnili dotazník s firemními zkušenostmi, máte jedinečnou možnost získat to nejlepší jméno u široké veřejnosti. Právě hodnocení firem je dnes jako doporučení od známého v dřívějších dobách. Všichni si přeci přejeme spolupracovat pouze s takovými subjekty, které jsou bezpečné a spolehlivé. Firemní hodnocení je dnes pro akvizici nových zákazníků klíčové.
Notifikace jsou krátké zprávy, které se vašemu klientovi zobrazí na jeho displeji i v době, kdy není přímo na vašich stránkách. Jedná se v podstatě o krátké a výstižné reklamní sdělení. Tato platforma dnes nahrazuje e-mailing, který se již stává nevýnosným. Odběr notifikací nejprve klient potvrdí. Ihned nato mu mohou chodit všechny nabídky, které posíláte.
Přejete si, aby se o vaší službě dozvěděla široká veřejnost? Je na čase, abyste si pro sebe a své klienty připravili novou výzvu. Gamifikace je jednoduchý prostředek, jak se zarýt do paměti širokého spektra zákazníků. Navíc si vás oblíbí i nejmladší generace zákazníků. Požádejte je o sdílení obsahu na sociálních sítích, vtáhněte je do hry o zajímavé produkty nebo služby.
Nejmladší klienti se nejvíce času ze svého dne pohybují na sociálních sítích. Když budete nabízet kvalitní originální obsah, oblíbí si vás ihned. Krátká videa z prostředí vaší firmy, hodnotné informace o vaší nabídce – to vše je možné podat klientovi zábavnou a svěží formou. Jděte do originálního obsahu a vůbec se toho nebojte. Každá reklama je reklamou.
Jak si získáte nové klienty vy?