4 tipy, jak získat nové klienty

Dnešní konkurenční prostředí je neúprosné. Nestačí jen nabízet skvělé výrobky a služby, musíte mít dokonale zvládnutý i marketing. Jak přilákat nové zákazníky? Máme pro vás 4 užitečné tipy.

Firemní hodnocení je jako nejlepší doporučení

Když se zaměříte na komunikaci se svými klienty a požádáte je o to, aby vyplnili dotazník s firemními zkušenostmi, máte jedinečnou možnost získat to nejlepší jméno u široké veřejnosti. Právě hodnocení firem je dnes jako doporučení od známého v dřívějších dobách. Všichni si přeci přejeme spolupracovat pouze s takovými subjekty, které jsou bezpečné a spolehlivé. Firemní hodnocení je dnes pro akvizici nových zákazníků klíčové.

Jděte do notifikací

Notifikace jsou krátké zprávy, které se vašemu klientovi zobrazí na jeho displeji i v době, kdy není přímo na vašich stránkách. Jedná se v podstatě o krátké a výstižné reklamní sdělení. Tato platforma dnes nahrazuje e-mailing, který se již stává nevýnosným. Odběr notifikací nejprve klient potvrdí. Ihned nato mu mohou chodit všechny nabídky, které posíláte.

Gamifikujte své produkty a služby

Přejete si, aby se o vaší službě dozvěděla široká veřejnost? Je na čase, abyste si pro sebe a své klienty připravili novou výzvu. Gamifikace je jednoduchý prostředek, jak se zarýt do paměti širokého spektra zákazníků. Navíc si vás oblíbí i nejmladší generace zákazníků. Požádejte je o sdílení obsahu na sociálních sítích, vtáhněte je do hry o zajímavé produkty nebo služby.

Vytvářejte originální obsah

Nejmladší klienti se nejvíce času ze svého dne pohybují na sociálních sítích. Když budete nabízet kvalitní originální obsah, oblíbí si vás ihned. Krátká videa z prostředí vaší firmy, hodnotné informace o vaší nabídce – to vše je možné podat klientovi zábavnou a svěží formou. Jděte do originálního obsahu a vůbec se toho nebojte. Každá reklama je reklamou.

Jak si získáte nové klienty vy?

...