Za ta léta, co se snažím potřebným na různých poradnách pomoci, už jsem si na nevděk či lhostejný přístup tazatele k rádci zvykl . Někdo formálně poděkuje hned na konci zadání otázky, někdo děkuje za každou odpověď, někdo až na konci. A ostatní vůbec nepoděkují. Úplně stejně je na tom reakce tazatele v případě potřeby doplnění informací.
Jediné, co "správně" funguje, jsou hádky a napadání.
Souhlasím s postřehem ku přibývání bodů za každou odpověď. Je to nesmyslné. Ten, kdo napíše třeba jen jednu kraťoučkou poznámku, k tomu ještě od věci , dostane to samé ohodnocení, jako ten, kdo se problému věnuje na mnoha smysluplných řádcích s potřebnými informacemi. Přesně to trefil ered.
Ano, ta čísla, o kterých píše dero, mohou něco naznačit. Ale jak píše boruvka, oznámí to jen množství příspěvků, ale ne kvalitu. Málokterý běžný uživatel potřebující radu si rozklikne statistiku, a když, tak toho z ní moc nepochopí, kdo má jaké renomé v té oblasti.
Admin by mohl rozdělit statistiku na počet příspěvků celkem a počet ohodnocených příspěvků.
Já bych mohl tento můj dlouhý příspěvek rozdělit třeba na tři a hned bych o tři body poskočil.
Dlouhé povídání se špatně čte, končím.
Body si naženu dalším příspěvkem!