Reklamní předměty řadíme mezi poměrně levnou reklamu, protože v závislosti na tom, jaké předměty použijete, mohou dělat reklamu dlouhé roky (například nyní se vyplatí investovat do roušek s potiskem). Reklamní předměty mají za úkol propagovat vaši společnost. Může jít o naprosto jednoduché předměty, jako jsou bloky a propisky, které už se staly takovou klasikou mezi reklamními předměty. Avšak reklamními předměty mohou být i mnohem méně obvyklé věci.
I deštník nebo tričko jsou věci, které nezklamou. Jsou také obyčejné, ale mají také své praktické použití. Avšak ruku na srdce: už se nejedná o tolik oblíbené předměty, protože málokdo si je vezme skutečně na sebe – a když, tak na spaní nebo na práci. Zkuste být proto trochu originálnější, a když už investujete do reklamních předmětů, můžete vymyslet něco, co tu ještě nebylo. Něco mnohem originálnějšího. Pravdou ale je, že dekorační předměty nejsou vhodné, protože nemají žádný další účel. Vyplatí se investovat do originálních, ale přesto praktických předmětů.
Elektronika spadá samozřejmě do vyšší cenové kategorie. Bývá ale doplňována speciálními předměty, které můžete opatřit logem společnosti. Tak například chytré mobilní telefony dnes používá každý. Proč tedy nevyužít power banku jako reklamní předmět? Nebo k přenosu či uchování dat dnes již společnosti ocení flash disky – a upřímně řečeno, jakkoli jsou praktické, vždycky je jich nedostatek. Zkuste se zamyslet nad tím, kam všude se může vaše logo hodit.
Kovové dárky mohou vypadat velice pěkně, přitom ale nemusí být drahé – a jen tak někdo je nevyhodí. Může jít například butylky či placatky, termohrnky nebo například kuchyňské předměty. Užitečný a přitom zajímavý může být také držák na telefon (na stůl nebo i do auta). Vtipné jsou antistresové míčky, ale zde už můžete být omezeni tím, komu ho můžete dát.