HintBot
Získejte přehled o své firmě, ziskovosti projektů, klientů, cenné tipy a mnohem více!
Jak analyzovat data o ziskovosti?
Mnoho firem si láme hlavu nad tím, jak vhodně zobrazovat data o ziskovosti svých projektů, jednotlivých klientů nebo zaměstnanců. Zároveň často hledají způsoby, jak ze svých nasbíraných dat vytvářet analýzy a přemýšlejí, jaká by z nich měla vyplynout rozhodnutí. Náš HintBot s tímto vším dokáže pomoci. Snadno se implementuje i do již zavedeného systému a brzy se tak může stát cennou součástí vaší firmy. Pokud teprve začínáte, můžeme vám rovnou poskytnout komplexní balík služeb pro správu podniku.
Proč právě HintBot?
- Dokáže zobrazit přehled ziskovosti projektů a jejich částí, ziskovosti klientů a ziskovosti zaměstnanců
- Zvládne poradit, kterým zaměstnancům přidat a kteří jsou naopak ztrátoví
- Umí identifikovat, kteří zákazníci generují nejvíce zisku a dává tak smysl se jim maximálně věnovat
- Je schopen ukázat na zákazníky, kteří jsou pracní a přitom nepřinášejí odpovídající zisk
Co všechno HintBot umí?
- Zobrazení dat: získáte přehled o ziskovosti projektů a jejich částí, ukáže vám ziskovost klientů, zobrazí ziskovost jednotlivých zaměstnanců a umožní tyto informace jednoduše vizualizovat do interaktivních grafů, ve kterých si můžete zobrazit přehledy zisků za jednotlivá období.
- Umělá inteligence vám na základě nashromážděných dat pomůže identifikovat zaměstnance nebo zákazníky, kterým je dobré věnovat pozornost. Poradí, kterému zaměstnanci zvýšit odměnu a o kolik, pokud je při práci efektivní a ziskovost je tak na vysoké úrovni. Identifikuje zaměstnance, kteří jsou proděleční. Poukáže na zákazníky, kteří vám generují nejvíce zisku a vyplatí se tak věnovat jim více. Ukáže, který zákazník přináší více práce než užitku a je tedy na čase zvážit, zda je strategicky důležitý, nebo je spíše čas s ním rozvázat spolupráci.
- Pomáhá s nastavením: Umožňuje nastavovat minimální a maximální marže, sledovat provozní náklady a třídit je do odpovídajících kategorií, jako například náklady na provoz serveru, marketingové náklady, náklady na kanceláře a další.