Co jsou to webové push notifikace?

Pokud působíte nějakou dobu v marketingu, nemusíme vám zdlouhavě popisovat to, co to jsou webové push notifikace. Pokud se však s tímto pojmem setkáváte vůbec poprvé, pojďme si pojem představit, jelikož ho nejen v marketingu můžou využít jak velké firmy, tak e-shopy nebo menší podnikatelé či firmičky díky systému Notifee.

Co jsou to webové push notifikace?

Na drobné notifikace můžete narazit třeba při prohlížení webových stránek. Notifikace jako takové jsou synonymem pro oznámení nebo taktéž pro upozornění, které se nejčastěji používá v souvislosti s aplikacemi v mobilních telefonech či podobných zařízeních, také se používá v souvislosti se sociálními sítěmi nebo právě s webovými prohlížeči, kde často nesou nějaké obchodní sdělení.

Aby mohla být webová push notifikace zobrazeno, využívá se k tomu internetový prohlížeč, tedy například prohlížeč Chrome. Webová push notifikace se zobrazuje hned ve chvíli, je notifikace rozeslána příjemcům. Zobrazí se hned, pokud je spuštěný prohlížeč, nebo se spustí hned po spuštění prohlížeče.

Obvykle jsou webové push notifikace velice krátkou textovou zprávou, která oznámí aktualitu, která upozorní na nové blogové články, na zbylé zboží v košíku nebo třeba na slevové akce, které se zrovna spustily.

V současné době jsou webové push notifikace plně funkční na různých platformách. Důležité je však vypíchnout to, že jsou notifikace podporovány na Google Chrome prohlížeči, který se řadí k nejvyužívanějším prohlížečům vůbec.

Jak se člověk přihlásí k odběru notifikací

Aby však mohly být notifikace rozesílány, musí být člověk přihlášen k jejich odběru. Toho lze ostatně dosáhnout několika způsoby. Například toho lze dosáhnout zobrazením žádosti o povolení zobrazování oznámení, taktéž toho lze dosáhnout zobrazením žádosti až po konkrétní akci zákazníka nebo předřazením určité formy popup okna.

...