Co jsou to offpage faktory a ovlivňují výsledky vyhledávání?

Co jsou to offpage faktory a ovlivňují výsledky vyhledávání?

  Pokud máte internetový magazín nebo internetový obchod, víte, jak důležitá je pozice ve výsledcích vyhledávání. Pokud bude váš projekt na předních příčkách, je zde velká pravděpodobnost, že návštěvnost magazínů bude velká stejně jako počet zákazníků, kteří si budou na webu kupovat to, co nabízíte. Jenže jak to udělat, abyste byli ve výsledcích vyhledávání se svým projektem na prvních pozicích? Zaměřte se na SEO. SEO čili takzvaná optimalizace webu pro vyhledávání vám pomůže dostat internetový magazín na přední příčky ve výsledcích vyhledávání. U SEO je velmi důležitý obsah a také takzvané off-page a on-page faktory. On-page faktory jsou faktory vyskytující se přímo na stránce a snadno je může webmaster ovlivnit. Máme na mysli například klíčová slova, validní HTML kód nebo elementy H – nadpisy. Co se týče off-page faktorů, to jsou faktory netýkající se přímo stránky, přesto také ovlivňují pozici ve výsledcích vyhledávání. Přinášíme seznam nejdůležitějších off-page faktorů.  

Linkbuilding

K nejvýznamnějším off-page faktorům patří jednoznačně linkbuilding, neboli zpětné odkazy. Obecně platí jedno pravidlo, a sice čím více odkazů vede na určitou stránku, tím se zvyšuje její důležitost a tím pádem také hodnocení stránky ve výsledcích vyhledávání. Při budování odkazů se dbá na klíčová slova, ale samozřejmě se klade důraz i na další věci. Pokud linkbuildingu nerozumíte, raději se obraťte na profesionály v oboru, a to třeba na Lenku Váhovou.  

Registrace do katalogů

Registrací do katalogů si můžete i uškodit nebo alespoň vynaložit čas a peníze zbytečně. Je pouze malé množství zajímavých oborových katalogů, kde má smysl se zaregistrovat. Víte ale které to jsou? Pro každou webovou stránku budou vhodné možná jiné.  

Hodnoty ranků

Pro hodnocení stránek se používalo v minulosti hodnocení od Google jako je Page Rank a od Seznamu zase S rank. V současné době je Page Rank zrušený a S rank nikdo nepoužívá. Jak teda poznat kvalitní web? Na to se používají nástroje jako Ahrefs nebo Majestic, ale třeba i český Marketing Miner.  
...