Časté SEO chyby v e-commerce
Mnoho lidí si dneska zakládá živnost v oboru SEO. K tomuto oboru potřebujete mít dostatek znalostí, abyste dokázali efektivně a úspěšně aktualizovat weby pro vyhledávače. Takového kvalitního SEO konzultanta potřebuje skutečně každý majitel webu – jedině tak bude váš web hodně navštěvovaný, tudíž jedině tak vám bude dost vydělávat. Samozřejmě
SEO specialisté potřebují mít nejen potřebné znalosti nutné k optimalizaci webu pro vyhledávače, ale taky se musí vyhnout mnoha chybám. Například je třeba se vyhnout chybám v e-commerce. Jaké chyby v e-commerce patří
k těm nejčastějším?
Samozřejmě takových chyb se může dopustit naprosto každý SEO konzultant. Někteří tyto chyby už zaregistrovali a obcházejí je obloukem, někteří stále chybují. Pojďme si ty nejčastější chyby v e-commerce vyjmenovat, aby bylo snazší se jim vyvarovat.
Rychlost načítání webu
Určitě jste vloni zaregistrovali, že se velká váha přikládala
rychlosti webu. Jestliže web není dostatečně rychlý, bohužel není hojně navštěvovaný. Lidé weby, které se nenačtou do tří vteřin, zpravidla opouštějí, i když je téma velice zajímá. Mnoho SEO konzultantů a SEO specialistů chybuje v tom, že na rychlost nedbají nebo že do rychlosti neinvestují dostatek peněz ani času. To je však obrovská chyba! Právě rychlost načítání webů bude mít čím dál větší vliv na pozici webové stránky ve výsledcích vyhledávání.
URL adresy
Mnoho SEO specialistů chybuje hlavně u URL adres. Tyto adresy by měly být
co nejkratší, ale zároveň by měly obsahovat
klíčová slova, která se stránkou souvisejí. Nejlépe uděláte, když se do budoucna vyvarujete URL adresám, jež obsahují například otazníky nebo jiné podobné znaky. Uživatelům i takto usnadníte práci.
Fasetová navigace
Mnoho specialistů používá takzvanou fasetovou navigaci, jenže ta v mnoha případech nebývá na webu nijak kontrolována. Abyste tak zlepšili navigaci a web byl kvalitnější, lépe aktualizovaný, zvažte dynamické třídění pomocí AJAXU.
Markeťáci se dopouštějí celé řady chyby a to od duplicit, špatného vyplňování titulků, meta popisků a hlavních nadpisů, že v oblasti on-page i off-page faktorů by to vydalo na vlastní knihu. Chyby se totiž dopouštějí jak v obsahu, tak i samotném
odkazovém profilu.