Uživatel beatricelfranklin

Členem: 2 roky (od 19.1.2022)
Role: Registrovaný uživatel
Celé jméno:
Bydliště:
Email:
Skype:
ICQ:
O uživateli:

Aktivita uživatele beatricelfranklin

Celkem bodů: 0 bodů
Vytvořeno otázek: 0
Napsáno odpovědí: 0
Hodnotil/a odpovědí(+ -): 0 otázek, 0 odpovědí
Udělil/a hodnocení: 0 ano, 0 ne
Přijal/a hodnocení: 0 ano, 0 ne

Zeď pro beatricelfranklin

Prosím, přihlaště se nebo registrujte se, abyste mohli umísťovat příspěvky na tuto zeď.
Just how voice analytics operate in increasing productivity?

Regardless of how your agents would want to answer even more calls, they are not just capable if doing it because human beings have constraints. Yet, you can still boost this aspect by capitalizing on voice analytics. This is prominent to call facility representatives that frequently require to manage great deals of phone calls daily.           Check out this site               https://callcriteria.com/call-center-speech-analytics/        for more info.
10.5.2022 beatricelfranklin
...